Autor Wątek: RPG  (Przeczytany 633 razy)

Pain

  • Lost Angel
  • Administrator
  • Elf
  • *****
  • Wiadomości: 55
RPG
« dnia: Październik 05, 2014, 21:37:09 »
a)   Zapisy do sesji
Wchodzimy w odpowiedni dział (RPG>Zapisy) i szukamy takiej sesji, która odpowiadałaby nam i naszej postaci.
b)   Władza w sesjach
Władzę w sesji sprawuje MG, Modelator lub Administrator. To on decyduje, jaka ta sesja ma być i może uśmiercić twoją postać (wyliczenia itp.)
c)   Sposób liczenia
Postanowiłam, opisać wam, jak my liczymy wasze wyczyny. Oto rubryki MG:
Kostka: K10
1 – niepowodzenie
2-9 – jest szansa na powodzenie
10 – 100% powodzenia

1.   Akcja inna niż walka
Rzucamy kostką i bierzemy UM potrzebne do danej akcji (np. spryt)
Jeżeli mamy więcej niż 1 UM, to dodajemy je i dzielimy przez tyle, ile ich jest.
Ową liczbę mnożymy przez liczbę oczek, chyba że wypadła nam 1 lub 10. Jeżeli mamy jedynkę, akcja się nie powiodła, jeżeli mamy 10, akcja się powiodła.
Ustalamy sobie poziom trudności nie przekraczający 160 i porównujemy: jeżeli liczba powyżej przewyższyła poziom trudności, to akcja się powiodła, jeżeli nie, to akcja się nie powiodła.
2.   Walka
Obliczanie walki polega na porównaniu UM atakującego i przyjmującego.
Atakujący: rzucamy kostką, dodajemy UM (z siły, wytrzymałości i zwinności, sumę UM dzielimy przez trzy i mnożymy przez liczbę oczek, chyba, że wypadła 1 (nie) powodzenie) lub 10 (powodzenie). Jeżeli wypadła 1, to atakujący chybia, jeżeli 10, to atakujący trafia (może nawet zabić)
Przyjmujący: rzucamy kostką, dodajemy UM (z wytrzymałości, zwinności, inteligencji), sumę UM dzielimy przez trzyi mnożymy przez liczbę oczek, chyba, że wypadła liczba 1 (atakujący trafia, może zabić), lub dziesięć (atakujący nie trafia).
Jeżeli niewypadła 1 lub 10, to porównujemy statystyki atakującego z statystykami przyjmującego. Jeżeli atakujący ma większe statystyki, to trafia, jeżeli mniejsze, to chybi.

d)    Własna sesja
Każdy, kto prowadzi sesję, przechodzi wpierw test, czy  potrafi zebrać ekipę, stworzyć ciekawy świat itp. Trzeba się zgłosić w odpowiednim wątku, gdy taka osoba jest szukana.
e)   Skończone
Na koniec sesji, nadchodzi czas podsumowania. MG podlicza każdemu to, co zdobył oraz dolicza UM, które dodaje Administrator. Potem gracz opisuje, co działo się w sesji (np. w formie listu) w zależności, czy kazał mu to zrobić MG, czy nie.
f)   Mam pomysł!
Istnieje dział, w którym dzielimy się pomysłami na sesję, wystarczy założyć nowy dział. Tam zostanie on skomentowany i jest szansa, że ktoś, kto tworzy sesję, poinformuje cię o tym, że ją użyje i z Tobą będzie konsultował przebieg fabuły.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
killers rozmowcy skyblockpro manadadelobosdia-o-noche krainaswiata